Sałatki w diecie

Wystarczy wykonać to, co można spożywać w diecie autentyczne płyty

Talerz sałatki

Głównie białko zwierzęce (w szczególności steki czerwonego mięsa), wieprzowina a także dużo jaj, jako szybko jak gotowane ryby, a także wędzone piskląt. Tylko sery, zatwierdzony jest szwajcarskim stylu podczas tego małego ciała tłuszczu i również wysokiej białek, podczas gdy warzywa są rzeczywiście ogranicza się do świeżo krojona sałata, zielony szpinak, marchew, a także pomidory. Atut ten jest że ilości rzeczywiście nie są badane (oprócz jaj, które są oznaczone przez kwotę) które są cały czas z boku przepisy niskie w tłuszczach, jak również, jak ogranicza przypraw.

Pracujesz w diecie

sałatka w diecieAby to zrobić, upewnij się, przeprowadzenia zwolnione swoje ciało, aby nadmierne reparacji kij skrupulatnie do dawki, a także ekologiczna żywność: mięso jest odpowiednikiem stek medium duże czerwone mięso, mimo, że jesteście jeszcze upewnij się, z pewnością nie cheeseburger. Cukrem smażyć jajka gotowane na parze lub nawet przegotowanej lub gotowane może z pewnością nie znajdują się w techniki podobne do omletów lub nawet komutowanych out przez posiłki, kto doświadcza wysoki poziom cholesterolu. Sałat, którą opatrunku rzucił sałatki są ograniczone do kilku wyjątkowo czysta oliwa z oliwek, a także cytryny zmniejsza, sterujemy Wyczyść o sodu i sosy. Glukoza jest usuwany, pochodzących z diety, Kawa, którą trzeba pić brutalny, mimo, że możesz rzeczywiście z pewnością nie poznają. Jeśli naprawdę chcą do spadku wagi, jak również co do przestrzegania tej rutyny, przeprowadzają z pewnością nie improwizować dieta, modyfikacji stropu, bo może się zniechęcić i również nie osiągnąć cel, które zostały ustawione.

Utrzymać cel osiągnięty

Mimo, że teoretycznie może wrócić do spożywania zazwyczaj, nie należy zniechęcać inicjatyw i przestrzegania proste wytyczne dla zdrowej, zbilansowanej diety schematu:

  • Spożywać alkoholu mnóstwo wody (Odkryj wskazówki do picia dużo wody) i unikaj napojów bezalkoholowych
  • Minimalne alkoholu, garść okulary z cabernet
  • Jeść owoce produktu pomiędzy daniami
  • Spożywać dużo warzyw a także przygotowane
  • Oferta warzyw przy ten bardzo najmniejszy, po tygodniu
  • Zminimalizować ilość cukrów, przyprawy i nadmiar tłuszczów
  • Uprzywilejowanych zbóż i makaron razowy
  • Produkt mięsny czerwonawy, jeden lub dwa razy w tygodniu
  • Ulepszone użycie z ryb i drobiu

Sport, ani nawet stosować się do regularnych ćwiczeń, a konkretnie po plan diety płyty: ruch na pewno pomoże Ci nie po to, aby wznowić dodatkowych kilogramów, gdy energii elektrycznej mają być rzeczywiście różnił się również swoje procesy metaboliczne z pewnością nie łudźmy ci. Uzyskania wykonane używać do zdrowego, jak również do zajęć sportowych.

Niektóre wyjątki są dozwolone Jeśli zrobione umiarkowanie

Wreszcie Pamiętaj, aby używać balsamy ujędrniające do ciała systemu i oleje z pierwszego dnia reżimem diety zapobiegające utracie elastyczności skóry i wygląd rozstępów.

Poniedziałek,

Śniadanie: Kawa bez słodyczy;

Obiad: 2 jajka na twardo i szpinak (lekko solone);.

Obiad: duży wędzone mięso lub nawet steków, jako stronie sałata z sałaty, a także płatki owsiane.

Wtorek.

sałatka z jajkiemŚniadanie: Kawa bez słodyczy, a także małe;

Lunch time: ogromny mięsa, mieszane warzywa i owoce (wybór);.

Kolacja: gotowanej szynki w pożądanej objętości.

Środa.

Śniadanie: Kawa bez słodyczy, a także małe Kanapki;.

Lunch time: 2 jajka na parze, sałata i również pomidory;.

Kolacja: wieprzowina i Mix sałat.

Czwartek.

Śniadanie: Kawa bez cukru, a także małe;.

Lunch time: jajko gotowane na parze, marchew świeże lub nawet przegotowanej i trochę ser szwajcarski (około 50 gramów);.

Kolacja: wybór owoców i jogurtu.

Piątek.

Śniadanie: marchew wraz z cytryny i kawy bez cukru.

Obiad: na parze, ryby, a także pomidorów;.

Kolacja: mięso z sałatką.

Sobota.

Śniadanie: Kawa bez słodyczy, a także trochę;.

Lunch time: Żółtki suche;.

Kolacja: para jajka na twardo, a także marchew.

Niedziela.

Śniadanie: herbata z sokiem z cytryny;.

Obiad: stek z rusztu, owoce produktu (do preferencji);.

Obiad posiłek, jeśli chcesz, wraz z tym, co chcesz.

Dodatkowy tydzień pełny tak dobrze jak z pewnością nie iść niby dalej. Ćwiczenia z minimum pół dziennie, aby odnieść sukces.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *